Kérlek várj!
Kérdése van? Hívjon! +36 96 517 793

segíthetünk

Már kész névjegy
grafikával rendelkezik?
Csak szeretné kinyomtattatni?
Grafikusra/designerre
lenne szüksége?
Speciális megoldású
névjegyet szeretne?
Kérje ingyenes és gyors ajánlatunkat!
Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot
és megoldják kérését!
EGYEDI NÉVJEGYET SZERETNÉK
LEVÉLPAPÍR TERVEZŐ
Levélpapír online
Több száz sablon, számtalan
lehetőség várja a levélpapír
tervezőnkben. Próbálja ki!
megtervezem

Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Névjegykártya-nyomda online névjegykártya készítő webalkalmazást és webáruházat üzemeltető Wasco Trade Kft. (székhelye: 9090 Pannonhalma, Ady u. 10.; cégjegyzékszáma: 08-09-010067; adószáma: 12769236-2-08 ; email elérhetőség: info@wasco.hu, telefonszám: (+36) 96 517-793; továbbiakban: Szolgáltató) és a Wasco Trade Kft. által a Névjegykártya-nyomda webáruházban(továbbiakban webáruház) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.nevjegykartya-nyomda.hu weboldalon található elektronikus webáruházban, a webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.

1.2. A Névjegykártya-nyomda webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Névjegykártya-nyomda webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen valós adatait megadva érvényes megrendelést ad le, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre levélben, telefonon, telefaxon és elektronikus levélben(e-mailben) van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása, az áru ellenértékének kifizetése során jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 8 évig megőrzi.

1.5 A Névjegykártya-nyomda webáruház üzemeltetését, a kiskereskedelmi tevékenységet a Wasco-Trade Kft. végzi. Az üzemeltető elérhetőségei:

Székhely: 9090 Pannonhalma, Ady u. 10.;
Telephely: 9026 Győr, Bácsai u. 148/F;
Levelezési cím: 9026 Győr, Bácsai u. 148/F;
Adószám: 12769236-2-08;
Közösségi adószám: HU12769236;
Cégjegyzékszám: 08 09 010067 bejegyezte a Győr-Moson-Sopron Megyei Cégbíróság;
Bankszámlaszám(HUF): 58600300-11132385-00000000, Duna Takarék Bank Zrt.;
Online elérhetőség: info@wasco.hu;
Telefonos elérhetőség: (+36) 96 517-793;

1.6 A Névjegykártya-nyomda webáruház ügyfélszolgálata elérhetőségei az alábbiak:

Ügyfélszolgálat címe: 9026 Győr, Bácsai u. 148/F
Ügyfélszolgálat nyitva tartása: hétfőtől péntekig 9.00-15.00 között
Telefonszám: (+36) 96 517-793
E-mail: info@wasco.hu

1.7 A Névjegykártya-nyomda webáruház tárhelyszolgáltatója

MediaArt Online Megoldások Kft.;
Székhely: 9022 Győr, Szent István út 16/A fsz. 2.;
Online elérhetőség: info@mediaart.hu;

2. Regisztráció, felhasználói profil

2.1 A Névjegykártya-nyomda webshopban a vásárláshoz minden esetben érvényes regisztráció szükséges, de a vásárlás folyamata regisztráció nélkül is elkezdhető. Minden látogatónak, felhasználónak lehetősége van előzetesen regisztrálni és saját profil létrehozásával megkönnyíteni a vásárlási folyamatot. A regisztrációt követően a vásárlói profil lehetőséget ad a webáruház egyéb kényelmi funkcióinak és szolgáltatásainak az elérésére és igénybevételére is, többek között a későbbi vásárlásoknál nem kell újfent a különböző szükséges adatokat újra begépelni.

2.2 A látogatóknak, vásárlóknak a jobb felső sarokban található "Profilom" blokk "Regisztráció" linkre kattintva van lehetősége regisztrálni, ahol a következő adatok megadására van kötelezően szükség: név, felhasználónév, e-mail cím, jelszó illetve ugyanitt kerülhet sor a kötelezően elfogadandó Általános Felhasználói Feltételek és az Adatkezelési tájékoztató elveinek elfogadására, továbbá ugyanitt lehetséges a webáruház hírlevelére is opcionálisan felíratkozni. A regisztráció elküldése után a rendszer a megadott email címre egy megerősítő emailt fog küldeni, amiben található linkre kattintva lehet a felhasználói fiókot, a regisztrációt aktiválni.

2.3 A felhasználó az oldalba való belépés után a jobb felső sarokban található "Profilom" blokk "Profil oldal" menüpontra kattintva éri el felhasználói fiókját, amelyben aztán tetszőlegesen szerkeszthetővé válnak a regisztrációkor megadott regisztrációs adatok, illetve ugyanitt van lehetőség az adatok módosítására, újabb adatok felvételére, a vásárlást és a kiszállítást megkönnyítő adatok felvitelére.
A profiladatok módosítása után a rendszer a megadott email címre egy értesítő emailt fog küldeni a változtatásokkal.

Ugyanitt a Profil oldalon belül a megfelelő fülekre kattintva érhetők el a felhasználó szerkesztett és elmentett, privát és kedvenc grafikai sablonjai illetve a felhasználó eddigi megrendelései.

Elfelejtett jelszó esetén a "Profilom" blokk "Bejelentkezés" menüpontban az elfeljtett jelszó szakaszban lehet az ott található linkre kattintva új jelszót igényelni. Itt meg kell adni a regisztrációkor használt e-mail címet és a rendszer haladéktalanul megküldi az új jelszót a megadott e-mail címre, amivel azután már be lehet jelentkezni a webáruházba.

2.4 A felhasználó fiókját és adatait a "Profilom" blokk "Profil oldal" menüpontban a "PROFIL TÖRLÉSE" gombra kattintva lehet kezdeményezni. Ebben az esetben a rendszer adminisztrátorai a törlésre vonatkozó ígény beérkezését követően haladéktalanul törlik a vonatkozó adatokat, a felhasználó profiljában található személyes és egyéb adatokat véglegesen és visszavonhatatlanul törölni fogják a webáruház rendszeréből.A webshop vásárlóinak, a konkrét vásárlásoknak az adatait a Számviteli törvény és Adatvédelmi elveink szerint a törvényben meghatározott ideig őrizzük meg. A felhasználói adatok törlésével párhuzamosan a rendszer a felhasználó megadott email címére az adatok és a fiók törléséről egy értesítést küld a felhasználónak.

3. Nyomdai sablonok, sablonszerkesztés, perzonalizálás

3.1. A Névjegykártya nyomda webáruházban a webáruház szerkesztőjének segítségével egyedileg kialakított nyomdai termékek: névjegykártyák, levélpapírok, borítékok, jegyzettömbök grafikai összeállítására és megrendelésére nyílik lehetőség.

3.2 A Névjegykártya nyomda webáruházban terméktípusonként több száz nyomdai sablon áll rendelkezésre, amelyek a menüsorban található termékmegnevezésekre kattintva érhetőek el. A menüpontra kattintva az adott termékhez szűkséges sablonok listaoldalára jutunk, ahol a jobb oldali szűrőpanelt használva tudja a felhasználó finomítani a keresést. A lista oldalon a sablonok a nagyító ikonra kattintva vehetők alaposabban szemügyre és ugyanitt van lehetőség az adott sablont kedvencnek jelölni, e-mailben elküldeni. A megfelelő sablon megtalálását és kiválasztását követően a sablon alatt található szerkesztés linkre kattintva van lehetőség a sablont tovább alakítani és egyedi adatokkal, elérhetőségekkel ellátni.

3.3 A sablon szerkesztő ablakban a sablon szöveges tartalommal, vonalakkal és képekkel kombinálható a felhasználó egyedi elképzelései alapján. A sablonra a bal oldali elempanel segítségével lehet újabb elemeket felvenni, azokat onnan törölni, vagy módosítani.

3.4 A kész sablon ellenőrzésére az "OLDAL PDF ELŐNÉZETE" gomb szolgál, amelyet megnyomva az oldal egy kismératű nyomdai pdf filet tölt le a felhasználó számítógépére.

3.5 A kész módosított sablont el is menthetjük a "MENTÉS MÁSKÉNT" gomb megnyomásával, aminek következtében a sablon a felhasználó profiljába kerül, az ott később bármikor elérhető, továbbszerkeszthető, vagy megrendelhető. A kész sablon alapján készülő nyomdai termékek megrendelésére ezt követően a "TOVÁBB A MEGRENDELÉSHEZ" gombra kattintva nyílik lehetőség.

4. Megrendelés

4.1. A Névjegykártya nyomda webshopban a webáruház grafikai szerkesztőjében a kivánt egyedi nyomdai termék grafikai kialakítását követően a "TOVÁBB A MEGRENDELÉSHEZ" gombot megnyomva tudja a felhasználó a nyomdai termék egyéb paramétereit (papír típusa, papír színe, papír vastagsága, stncolási igény, felület nemesítés) beállítani és az igényelt, nyomtatandó darabszámot beállítani. Minden szükséges adat megadását követően a webáruház kiszámítja és egyértelműen jelzi, hogy a nyomdai termék előállításának mi lesz a pontos költsége. Ugyenezen az oldalon a beállításokat követően minden esetben megtalálhatóak, ellenőrízhetők és akár újraszámolhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok, információk, a termék ára, a műszaki paraméterek és a termék grafikai megjelenése is.
Az oldal alján található “KOSÁRBA” gombra kattintva a kiválasztott nyomdai terméket a kívánt mennyiségben a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges termék helyezhető el.

4,2 A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezését követően a kosár tartalma a menüsorban található kosárra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek.

4.3 A kosár termékeinek megrendeléséhez az „TOVÁBB AZ ADATMEGADÁSHOZ” gombot megnyomva juthatunk el, ahol a megrendelő adatait, fizetés módját (utánvét/előre utalás/helyszíni átvétel és fizetés) és a szállítás mikéntjét illetve a szállítási címadatokat, számlázási adatokat lehet beállítani. Az adatok természetesen módosíthatóak, az esetleges gépelési hibák a megfelelő mezőre kattintással javíthatóak. Az adatok megfelelő és sikeres megadását követően a "TOVÁBB AZ ELLENŐRZÉSHEZ" gombot megnyomva a webáruház összefoglalja a megrendelés összes lényeges adatát
Ha mindent rendben találunk, a megrendelés jóváhagyásához az „ELLENŐRÍZTEM MINDENT, ELKÜLDÖM A RENDELÉSEM” gombbal juthatunk, míg a "VISSZA AZ ADATMEGADÁSHOZ" gombra kattintva módosíthatjuk a megrendelés paramétereit.

4.4. A megrendelés lezártát követően, amennyiben az ügyfél bankkártyás, vagy paypal elektronikus fizetési módot választotta a weboldalról a látogató átírányításra kerül a kiválasztott pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési oldalára, ahol jogosultságát igazolva megtörténik a fizetés.

4.5. A megrendelés megtörténtét követően a webáruház a vevő e-mail címére egy elektronikus visszaigazloást küld a megrendelés részletes adataival.

4.6. A vásárlás, a szerződéskötés a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésekor jön létre, tehát személyes átvétel esetén a termék(ek) árának megfizetésekor, banki átutaláskor, bannkártyás fizetés esetén a pénzösszeg a webáruház bankszámlájára való érkezésekor illetve utánvétel esetén az utánvét összege a futárnak való átadásakor.

4.7. Ügyfélszolgálatunk Munkatársai az info@wasco.hu címen, illetve munkaidőben a (06) 96 517-793-es telefonszámon készséggel állnak vásárlóink segítségére a megrendelések részleteivel kapcsolatban.

5. Fizetési módok, fizetési feltételek

A Névjegykártya-nyomda webáruházban megrendelt nyomdai termékek, névjegykártyák, levélpapírok, borítékok, stb. költségeinek kiegyenlítésére többféle lehetőség kínálkozik:

Fizetés a helyszínen a szolgáltató telephelyén
Vásárlóinknak lehetősége van telephelyünkön Győrben a 9026 Győr, Bácsai u. 148/F cím alatt a megrendelést követően előre fizetéssel személyesen megfizetni a megrendelt termékek ellenértékét és az esetleges szállítási díjat készpénzzel.
Az összeg befizetését követően egyeztetett időpontban az elkészült termék telephelyünkön átvehető vagy a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek a vásárláskor megjelölt szállítási címre.

Előreutalás banki átutalással
Vevőink a megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási díjat banki átutalással, előreutalással is kifizethetik webáruházunk számára. A fizetendő összeget a megrendelést követően kérjük bankszámlaszámunkra: 58600300-11132385-00000000 átutalni. Az összeg beérkezését követően a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek vagy választhatóan átvehetőek a termékek telephelyünkön személyesen.
Az átutaláshoz szükséges adatokat(megrendelés száma, számlaszám, megrendelt termék adatok) a megrendelés webáruházban történő lezárását követően automatikusan elküldött email visszaigazolás részletesen tartalmazza.
Az összeg beérkezését követően a termék üzeletünkben átvehető vagy a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek a vásárláskor megjelölt szállítási címre.

Előrefizetés bankkártya segítségéval
Vevőink a megrendelt nyomdai termékek árát és az esetleges szállítási díjat bankkártyás fizetéssel, előreutalással is kifizethetik webáruházunk számára. A Névjegykártya-nyomda webáruházban az OTP Mobil Szolgáltató Kft. által üzemeltetett Simplepay fizetési rendszer működik, ahol ezt a fizetési módot választva a vevő automatikusan átkerül a Simplepay fizetési oldalára. A fizetési oldalon a kártyaadatok megadásával elindul a tranzakció.
A fizetés eredményéről a rendszer tájékoztatja a vásárlót, a kártyatulajdonost, majd a vásárló visszairányításra kerül a webáruház oldalára.
A Simple fizetésről ide kattintva olvashat: Simplepay fizetési tájékoztató
Az összeg beérkezését követően a termék üzeletünkben átvehető vagy a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek a vásárláskor megjelölt szállítási címre.

Előrefizetés PayPal rendszer segítségéval
Vevőink a megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási díjat a PayPal elektronikus számla segítségével, előreutalással is kifizethetk webáruházunk számára. Amennyiben a vásárló ezt a fizetési módot választja az oldal automatikusan átnavigálja a fizetéskor a PayPal biztonságos fizetési oldalára, ahol a PayPal rendszer segítségével automatikusan és biztonságosan megtörténhet a termék árának a megfizetése.
Az összeg beérkezését követően a termék üzeletünkben átvehető vagy a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek a vásárláskor megjelölt szállítási címre.


6. Kiszállítás, az elkészült termékek átvétele

6.1 A Névjegykártya-nyomda webáruházban a megvásárolt termékeket igény szerint futárszolgálattal juttatjuk el vevőink vásárláskor megadott szállítási címére, de lehetőség van a megvásárolt, megrendelt termékek személyes átvételére is Győrben a Bácsai u. 148/F címen található nyomdánkban.

6.2 Házhoz szállítás esetén a megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a Wasco Trade Kft. megbízásából a Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgálata cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.


6.2 Személyes átvétel esetén vásárlóinknak a webáruházban a kiválasztott és tetszőlegesen összeállított termék megrendelését követően lehetősége van a terméket elektronikusan, vagy a telephelyünkön személyesen kifizetni és megvásárolni. A termék elkészültét követően ebben az esetben a helyszínen, telephelyünkön Győrben a Bácsai u. 148/F alatt csupán a termék átvételére kerül majd sor, a megrendelés visszaigazolásában megadott időpontoknak megfelelően.

6.3 A webáruházban elérhető termékeinket védő csomagolásban futárszolgálattal szállítjuk megrendelőinknek kizárólag Magyarország területén található belföldi szállítási címekre. Külföldi szállítás webáruházunkban jelenleg nem lehetséges! Termékcsomagjainkat az alábbi szállítási díj felszámításával szállítjuk ki a vásárlóink által megadott szállítási címre.

A fenti díjak a szállítás minden költségét tartalmazzák, vásárlóinknak ezen felül semmilyen további fizetnivalója nincs a termék átvételekor.

6.4 Az elkészült nyomdai termék kiszállításának pontos időpontjáról a megrendelést visszaigazoló emailben tájékoztatjuk vevőinket.
A kiszállítás várható időpontja a megrendelést követő 4-6 munkanap.

6.5 A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámát megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

6.6 A szállítást végző futárcég honlapja: http://www.posta.hu/csomag/csomag_belfoldre/mpl_futarszolgalat.
A futárcég szállítási feltételeit a futárcég weboldalán a http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf menüpont megfelelő linkjére kattintva éri el.

6.7 Szállítással kapcsolatos kérdések esetén az info@wasco.hu email címen vagy a (+36) 96 517-793 telefonszámon a webáruház üzemeltetőjének kollégájához lehet fordulni munkaidőben.


7. Az elállás joga, az elállás részletei

7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Szolgáltató tevékenysége alapvetően személyre szabott, egyedi termékek készítése, szolgáltatása, így a fogyasztót nem illeti meg elállási jog.

7.2. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

7.3. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

8. Panaszügyintézés helye, módja

8.1 Az Ügyfél panaszával első sorban a Szolgáltatóhoz kell hogy forduljon. Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.

levélben: 9026 Győr, Bácsai u. 148/F
emailben: info@wasco.hu
telefonon: +36 96 517-793
munkanapon 9-17:00 óra között.

Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett minden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazolt kódszámát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.
A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.
Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával.

8.2 Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

a.) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

b.) Békéltető testület igénybe vétele. A szolgáltatások minőségével, biztonságosságával és a megfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Győr-Moson-Sopron megyei Békéltető Testület elérhetőségei:​

Cím: 9021 Győr, Szent István u. 10/A.
Telefon: 06-96-520-217
Fax: 06-96-316-218
Email: bekeltetotestulet@gymskik.hu
web: www.gymskik.hu

c.) Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

d.) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

8.3 Tájékoztatjuk ügyfeleinek, hogy a panaszügyintézéssel kapcsolatos levelezés, dokumentációt 5 évig megőrizzük.

9. Szerzői jogok

9.1. A weboldal egésze és minden eleme szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldal és a weboldalon elérhető tartalom, szerzői mű, illetve más szellemei alkotás - grafikai megoldás, grafika, honlap szerkezete, a honlapon elérhető információ, adatfeldolgozási elv, stb. - szerzői jogi jogosultja, vagy a feljogosított felhasználója a Szolgáltató.

9.2. A weboldalt alkotó és a weboldalon elérhető szerzői jog által védett szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen formában nem használhatók fel, nem hasznosíthatók, sokszorosíthatóak vagy tárolhatóak.

9.3 Abban az esetben, ha a Névjegykártya-nyomda webáruházban található tartalom, vagy a tartalom bizonyos eleme, illetve az oldalról hivatkozásokon keresztül elérhető tartalmak valószínűsíthetően a szerzői jog előírásaiba ütköznek, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálaton!

A jelzett tartalom megvizsgálását követően haladéktalanul eltávolítjuk a sértő tartalmat illetve lekapcsoljuk a sértő tartalomra mutató linkeket.

10. Egyebek

10.1 A Névjegykártya-nyomda webáruházában való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

10.2 A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Névjegykártya-nyomda webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a vásárló felelős a Névjegykártya-nyomda webáruházához való kapcsolódásáért és a Névjegykártya-nyomda áruház weboldalán történő vásárlásért. Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a Névjegykártya-nyomda webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

10.3 Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését, törölheti profilját és visszautasíthatja vásárlási szándékát.

10.4 A Névjegykártya-nyomda webáruház ezúton tájékoztatja vevőit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél a Névjegykártya-nyomda webáruház alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a webáruház által átadott személyes adatokat a megrendelés zökkenőmentes lebonyolíthatóságán és a megrendelés bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek, a webáruház Adatvédelmi elveinek megfelelően jár el webáruház üzemeltetője.

10.5 A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Győri Városi Bíróság joghatóságát kötik ki.

10.6 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Győr 2017. január 30.

Amennyiben le kívánja tölteni az oldal szerződési feltételeit,
úgy az alábbi linkre kattintva a nyilatkozat pdf formátumban letölthető: szerzodesi-feltetelek.pdf


© 2017 Wasco Trade Kft., MINDEN JOG FENNTARTVA