A Névjegykártya-nyomda webáruházban a megvásárolt termékeket igény szerint futárszolgálattal juttatjuk el vevőink vásárláskor megadott szállítási címére, de lehetőség van a megvásárolt, megrendelt termékek személyes átvételére is Győrben a Bácsai u. 148/F címen található nyomdánkban.
A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a Wasco Trade Kft. megbízásából a Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgálata cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.
Hogyan történik meg a termékátvétel személyes átvétel esetén?
Vásárlóinknak a webáruházban a kiválasztott és tetszőlegesen összeállított termék megrendelését követően lehetősége van a terméket elektronikusan, vagy a telephelyünkön személyesen kifizetni és megvásárolni. A termék elkészültét követően ebben az esetben a helyszínen, telephelyünkön Győrben a Bácsai u. 148/F alatt csupán a termék átvételére kerül majd sor, a megrendelés visszaigazolásában megadott időpontoknak megfelelően.
Mennyibe kerül a termék(ek) kiszállítása?
A webáruházban elérhető termékeinket védő csomagolásban futárszolgálattal szállítjuk megrendelőinknek kizárólag Magyarország területén található belföldi szállítási címekre. Külföldi szállítás webáruházunkban jelenleg nem lehetséges! Termékcsomagjainkat az alábbi szállítási díj felszámításával szállítjuk ki a vásárlóink által megadott szállítási címre.
Szállítási költségek magyarországi szállítási cím esetén:
30.000 Ft és azt meghaladó bruttó összértékű vásárlás esetén a megrendelt termékeket díjmentesen, futárszolgálattal szállítatjuk ki vásárlóinknak. 30.000 Ft bruttó vásárlási összeg alatt a szállítási díj egységesen 1400 Ft. Ezen szállítási költség az utánvétel költségét is tartalmazza.
A fenti díjak a szállítás minden költségét tartalmazzák, vásárlóinknak ezen felül semmilyen további fizetnivalója nincs a termék átvételekor.
Mikor kerül a megrendelt termék kiszállításra futárral való kiszállítás esetén?
Az elkészült nyomdai termék kiszállításának pontos időpontjáról a megrendelést visszaigazoló emailben tájékoztatjuk vevőinket.
A kiszállítás várható időpontja a megrendelést követő 4-6 munkanap.
Hogyan történik meg a megrendelt termék átvétele előreutalás/előrefizetés esetén?
A megrendelt termékeket a futárszolgálat szállítja ki vevőinknek. Mivel a termék ellenértékének és a szállítás esetleges költségeinek megfizetése előreutalással már megtörtént, így az átvételkor semmilyen egyéb költséget sem kell a futárnak megfizetni.
Hogyan vegyünk át csomagot a szállítást végző futárcégtől?
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámát megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Hol találhatóak a futárcéggel kapcsolatos információk?
A szállítást végző futárcég honlapja: http://www.posta.hu/csomag/csomag_belfoldre/mpl_futarszolgalat.
A futárcég szállítási feltételeit a futárcég weboldalán a http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf menüpont megfelelő linkjére kattintva éri el.